Dieta na smukłe nogi.

Istnieją pewne zasady w odżywianiu, dzięki którym będziesz mogła cieszyć się smukłymi nogami, bez cellulitu.

Podstawowa zasada: stosuj POTAS a unikaj SOLI.

Nadmiar wody oraz obrzęk przyczyniają się do gorszego krążenia krwi a co za tym idzie, do gromadzenia tkanki tłuszczowej. Objawy te występują u osób, które w swojej diecie nadużywają soli. Natomiast potas posiada właściwości, które usuwają nadmiar wody z organizmu, oraz zmniejszają obrzęk. Dlatego warto jeść produkty zawierające dużo potasu, tj. pomidory, warzywa zielonolistne, awokado, nasiona roślin strączkowych, suszone owoce tj. morele lub figi, banany.

Sięgaj po produkty bogate w antyoksydanty.

Antyoksydanty, inaczej przeciwutleniacze, pomagają usunąć z organizmu toksyny i wolne rodniki, które są największym wrogiem szczupłych, gładkich i wolnych od cellulitu nóg. Antyoksydanty znajdziemy głównie w warzywach, szczególnie tych zielonych, fioletowych, czerwonych i  pomarańczowych.

Ogranicz spożycie cukru.

Jest takie powiedzenie, że ”cukier, to biała śmierć” i to niestety jest prawda.  Zwłaszcza dla skóry  cukier ma niekorzystny wpływ. Cukier przyspiesza starzenie się skóry i szybciej zamienia się w tłuszcz. Słodycze możemy zamienić na świeże i suszone owoce oraz soki.

Jedz produkty bogate w białko.

Białko jest głównym budulcem skóry. Najwięcej białka znajdziesz w jajach, chudym czerwonym mięsie, drobiu, rybach i owocach morza.

Te 4 zasady polecane są każdemu, kto chce pozbyć się toksyn, wysmuklić nogi i zrzucić zbędne kilogramy. Dzięki tak opracowanej diecie, po prostu poczujesz się dobrze w swojej skórze. Warto także pamiętać aby pić ok. 1,5- 2 litrów wody mineralnej dziennie. Możesz też zadbać o skórę  swoich nóg wybierając rajstopy z aloesem i bez metali ciężkich. Więcej na ten temat dowiesz się tutaj.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zaprojektowane i stworzone w Łodzi

Wszelkie prawa zastrzeżone

© 2016 by theOther.pl